Thursday, December 18, 2008

Bestest 15 years


"There are three things that amaze me —
no, four things that I don’t understand:
how an eagle glides through the sky,

how a snake slithers on a rock,

how a ship navigates the ocean,

how a man loves a woman."

~{Proverbs 30:18-19}~


Déjà-Vu,
I love you for your thoughtfulness
Your understanding way
And for the countless little things
You do for me each day
I love you for the hopes and dreams
You've helped to make come true
Everything that I do reminds me of you
But most of all I love you,
Just for being YOU!


Happy 15th Wedding Anniversary

Thanx for the bestest 15 years of my life!!

12 comments:

Hanlie said...

Happy Anniversary! Nice post!

bcgdg said...

Hey there

This is an amazing tribute to your wife,

I hope you showed this to her,

Happy Anniversary!!!!

ICE said...

Thanx Hanlie & Foxy!

Déjà-Vu said...

Dankie vir 15 wonderlike jare!

As mens dink wat ons in hierdie 15 jaar gedoen het - dan is daar geen perke vir wat ons in die volgende 15 jaar saam gaan doen nie!!

Lief vir jou!

Déjà-Vu said...

Thank you Hanlie and bcgdg.

Anonymous said...

Baie, baie geluk julle twee, mag daar nog baie, baie wonderlike jare vir julle wees! Pragtige post!

Your anniversary is a time
For sharing your affection;
It’s obvious the two of you
Have quite a deep connection!

I send glad congratulations
And heartfelt wishes, too,
For joyful happiness and love
In everything you do.

By Joanna Fuchs

ICE said...

Thanx Piks!

Muriel said...

Baie geluk julle mag daar nog baie sulke wonderlike jare vorentoe lê!

Hiermee sommer my wense vir 'n Geseënde Kersfees en 'n baie voorspoedige nuwe jaar vir jou en jou geliefdes Ice!

Anonymous said...

Baie geluk - vier dae na ons s'n!! Hierdie is 'n baie mooi inskrywing!

ICE said...

Thanx Emil!

Baie geluk ook an julle, mag daar nog tonne jare vir julle ook wees!

ICE said...

Thanx Wips!

Geseënde Kersfees ook vir jou en jou familie van my en myne!

Anonymous said...

Ice, bietjie laat maar dit wil gedoen wees. Baie geluk met die huweliksherdenking.

Mag hierdie feestyd dan ook gevul wees met die liefde van Jesus. 'n Baie Geseënde Kersfees vir jou en jou familie!